sobota 4. května 2013

Úlovky z drogerie?!

Po dlouhé době jsem zavítala do drogerie, abych doplnila zásoby a samozřejmě taky omrkla co se děje na poli mass marketové kosmetiky.

Zde je několik mých úlovků:

1. DOVE PURE & SENSITIVE


Ze všech sdělovacích prostředků se na mě valí nová řada Dove pro citlivou pokožku Pure & Sensitive s hypoalergenním složením. Já jsem si pořídila zatím je sprchový gel, který neobsahuje žádné parabeny, což je fajn. Gel sice nijak extra nevoní, ale nevysušuje a nedráždí pokožku. Texturou je skoro stejný jako klasický modrý Dove, který mám ale raději pro jeho vůni.

2. BALEA BODY SPRAY BRAZIL MANGO



Tak jsem nakonec taky neodolala. Sprej na tělo Balea je naprostý nesmysl. Voňavá voda ve spreji, která se bude hodit možná tak na léto na osvěžení nohou. Na obale dokonce píšou, že se nemá používat na oblečení. Takže to nevyužiju ani jako vůni. Škoda no. Doporučuji zachovat věrnost termálním vodám, které si můžete sprejovat bez obav i na obličej...

3. LAKY NA NEHTY



Mezi laky na nehty jsem objevila své favority. Jsou jimi Rimmel PRO a Miss Sporty Colour Club. Oba dva laky mají neuvěřitelnou výdrž i bez top coatu a jsou za hubičku. Když to srovnám s laky prémiových značek, tak se mi chce brečet, protože to byly vyhozené peníze. Ano, některé limitky jsou hezké, ale to je tak všechno. Oba laky super kryjou, ale stejně si vždy dávám dvě vrstvy.

4. PEELINGOVACÍ LUFA RYBA


Houba na peeling pokožky ve tvaru rybky. Úplně nadšená z ní ale nejsem, protože pokud se pořádně nevysuší, tak smrdí jak leklá ryba po celé koupelně, takže musím ještě vymyslet jak jí budu sušit, protože místo ručníku pořád viset nemůže. Ale na peeling je fajn (hlavně na masáž celulitidy, kterou samozřejmě nemám).

No takže to jsou mé úlovky z poslední výpravy do drogerie. Předpokládám, že to pro vás nejsou žádné novinky a pokud ano, tak snad to k něčemu bude...

Co jste si naposledy pořídily vy?

3 komentáře:

  1. Bare necessities od Rimmeli mám a je uplně božskej :) nejhezčí nude barva, připomíná mi Chanel Frenzy.

    OdpovědětVymazat
  2. Páči sa mi ako si to napísala:)) nekompromisne, jasne, s vtipom:) super
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  3. rimmel laky mam obecne moc rada, jsou srovnatelne s opi, bych rekla
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...