úterý 28. května 2013

Ála zahradnice

Minulý víkend jsem se rozhodla, že si od státnicového učení udělám malý odpočinek a i přes nepřízeň počasí jsem se vydala do zahradnictví Chládek, kde měli bylinkový den. No a protože jsem přeci velká zahradnice, tak jsem nakoupila bylinky a květináče a hurá do přesazování!
Mimochodem, taky když se potřebujete učit nebo dělat něco co vás nebaví, tak vymýšlíte všemožnou činnost (povlékání postele, praní záclon apod.), jen abyste se vyhli tomu co musíte dělat? Nebo alespoň u mně to takhle funguje...

Tak pro zpestření je zde pár bylinkových fotek. 


Oregano a rozmarýn. Musím je ale ještě přesadit do truhlíku a dát na balkon. Ve vedlejším truhlíku, který není vidět mám takový ten "základ": šalvěj, pažitku a bazalku. Protože jsou ale oškubaný, jak na ně pořád chodím, tak je raději fotit nebudu. 





A voňavá levandule, která taky ještě potřebuje přesadit. 





No a dokonce se mi v zahradnictví podařilo sehnat i beauty! Jedná se teda o bylinné koupele, ale výběr tam byl opravdu velký.



A co vy? Máte doma taky bylinkovou zahrádku, nebo košík sušených bylinek?

5 komentářů:

  1. Mám doma bylinkovou zahrádku taky, jen jsou to zatím ještě drobečci. :) A potřebují zalít... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) taky miluju pěstovat bylinky :) akorát je chudáky víc trham, než stíhají růst :D

    nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Safra, já už k tomu Chládkovi budu muset taky vyrazit:) Plánuju to dlouho, ale už to dost hoří - potřebuju nové mini květináčky na africké fialky. Jinak můj balkón je jedna bylinkovo-zeleninová zahrada, svoje kytí miluju! Takže téhle mánii naprosto rozumím. Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, já chci taky bylinky v květináči! Průšvih je, že mi chcípne všechno, co si neštěkne o jídlo nebo vodu... takže sem s rostlinkama na štíru :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. my sme mali doma len bazalku, lebo akosi sa nicomu nedari, aj ked momentalne parapet okupuju aj 2 avokada, uvidime, ci z nich nieco niekedy bude:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...