neděle 20. května 2012

A JE TO! MÁM VÍTĚZKU!

Trvalo mi pěkně dlouho, než jsem se probrala tou pěknou řadou komentřáků, které jste mi pod odkazem nechaly. Bohužel jsem musela 2 smazat, které byly uveřejněny dnes, když už je giveaway ukončena.

Vítězkou se stává 5. komentář v pořadí.


Takže nemusím si ani lámat dlouho hlavu počítáním, 5. komentář patří slečně Lady.


Blahopřeji a během dneška ode mně očekávej mail :)

6 komentářů:

  1. gratulujem:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaa, děkuju!! Mám fakt velkou radost, ten balíček je úžasnej!!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ať ti kosmetika vyhovuje. A já snad budu mít místo toho štěstí při státnicích :-)

    placataplaneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluju :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...