pondělí 14. května 2012

Bobbi Brown - Pot Rouge


Vždycky mě lákalo zkusit krémové multilíčilo. Vybrala jsem si tedy od Bobbi Brown Pot Rouge for Lips and Cheeks. Je to vlastně krémová tvářenka, která se dá použít i na rty jako jemný lesk. Na stránkách Bobbi Brown jsem se i dočetla, že Pot Rouge letos dostal ocenění za nejlepší krémovou / gelovou tvářenku, InStyle Best Beauty Buys 2012 a je tak v InStyle Beauty Hall of Fame Winner 2012. 














Balení je s šroubovacím víčkem a produkt nabírám prstem. To osobně nemám moc ráda, jsem pak celá upatlaná, mám to za nehtama a tak. Ale co se dá dělat, když si chci naleskovat rty když čekám na bus? Samozřejmě ale pro profesionální aplikaci doporučuji jednoznačně použít štětce!

Barevné provedení mého Pot Rouge je č. 21 Cabo Coral, takže korálová barva. V kelímku se mi zdá barva mnohem korálovější, než potom ve skutečnosti je. Na tvářích vypadá spíš jemně růžově a na rtech jde trochu do červených, cihlových tónů.



































Co bych produktu vytkla, tak že když si ho dám na suché rty, tak mi barva vleze do "rýh" na rtech a vypadá to hrozně, takže před aplikací na suché rty je potřeba použít balzám. Což se mi ve spěchu moc nehodí. Chci mít barvu na rty, která zároveň i hydratuje.







To samé platí i o tvářích. Máte-li velmi suchou pleť, tak nezapomínejte na hydratační krém. Tvářenka má ale delší výdrž než pudrová, což se mi hodí. Třeba když telefonuji, tak mi pudrová tvářenka věčně mizí na pravé tváři. Taky intenzitu barvy si můžete zvolit samy, podle množství, které si dáte na tvář. Ale pozor na "Marfuša look".








CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Přiznám se, dlouho jsem váhala kolik bodů vlastně dát. Líbí se mi minimalistický design balení, výdrž tvářenky a zajímavá korálová barva. Obsah 11 ml mi i dlouho vydrží. Nejsem ale moc velký fanda produktů na rty, které se aplikují prstem. Fajn ale je, že když pojedu na chaloupku, tak budu mít o něco lehčí tašku, díky multifunkčnosti produktu. Celkem tedy dávám 6 bodů z 10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...