pondělí 26. března 2012

Review - GS Eladen

GS Eladen je speciální přípravek, který příznivě ovlivňuje kvalitu a vzhled vlasů a nehtů:

  • Zesiluje a zpevňuje jejich strukturu.
  • Zvyšuje jejich odolnost.
  • Podporuje jejich obnovu a růst.
  • Dodává jim zářivý lesk.

GS Eladen má navíc blahodárný vliv na kvalitu pokožky, podporuje její elasticitu, svěžest a hladkost. (zdroj: příbalový leták)



"Snad bude alespoň něco z toho fungovat", říkala jsem si, když jsem vycházela s úsměvem na rtech a balením GS Eladen z lékárny. Jelikož patřím mezi ty snáze ovlivnitelné, tak když se mě slečna lékárnice zeptala, jestli chci raději Biosil nebo GS Eladen, kde mám 10 kapslí a krém Manufaktura navíc, neváhala jsem ani vteřinu. Cenový rozdíl byl několikanásobný, ale čert to vem, ta slečna říkala, že jsou na to skvělé ohlasy a ženský se pro to vracejí.

Takže první měsíc jsem užívala 2 tablety denně, další měsíc si beru jen 1 tabletu denně, i když podle velikosti mohu psát 1 kosmickou loď denně. (Ano, koupila jsem si dvě krabičky, jinak by mi to nevyšlo). Výsledky měly být vidět zhruba po měsíci. Na pleti však žádný markantní rozdíl nepozoruji. Co se mi však výrazně zlepšilo jsou vlasy. Mám pocit, že mé vlasy jsou skutečně lesklejší, méně mi vypadávají, jsou tak nějak hebčí a celkově nevypadám jako když mám na hlavě cukrovou vatu.

Co se nehtů týče, tak tam stále čekám. Nehty totiž rostou pomaleji, tak musím počkat, až ty ovitamíněné vyrostou. Předpokládám ale, že teď již jsou někde na půli cesty :)

No a protože mám beauty blog, musím, jak jinak, než zhodnotit přibalený krém Manufaktura.






Značku Manufaktura mám celkově moc ráda, takže když jsem k balení vitamínů dostala krém, byla jsem jako Ála v říši divů. Jedná se o regenerační krém na tělo s vřídelní solí a bambuckým máslem. Krém má vůni hrušky a medu. Mno, hrušku mám ráda, ale spíš na talíři než na sobě. 

Textura krému je však bezvadná. Krém nezanechává na pokožce mastný film, ani se nelepí a kůže je příjemně vláčná. Balení je 75 ml, což se mi bude hodit až budu někam cestovat.

Až mi někdy dojdou zásoby krému, jsem si jistá, že bych si tělový krém Manufaktura pořídila i v plném balení.










CELKOVÉ HODNOCENÍ:

1 bod jsem musela strhnout za to, že se mi pleť zatím nijak moc viditelně nezlepšila a 1 bod za to, že na zdravé nehty taky stále čekám. Přesto, že mám ráda tyhle "výhodné" nákupy, 10 tablet a krém na bod navíc nestačí. Celkem tedy dávám 8 bodů z 10ti možných. 


Jaké jsou vaše zkušenosti s GS Eladen? Případně jaký jiný podobný doplněk stravy doporučujete? Pište do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...