neděle 16. prosince 2012

Dnes trochu jinak

Jak nadpis napovídá, dnešní článek nemá s beauty nic společného. Protože jsem z toho ale nadšená, nedá mi se zde nepochlubit, s čím nebo spíš s kým momentálně trávím každou volnou vteřinu.

Po přítelovi jsem loudila kočičku a tak jsem po dvou letech přemlouvání konečně dostala pana kocouřího!

Zde je tedy alespoň pár fotek mého milého Sheldona :)

Co vy? Máte taky nějakého živočicha?





13 komentářů:

  1. nádherná číči- in práčka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásavec. JA chcem tiež mačku don sphynx to je tá bez srsti ale zatiaľ ju ešte nemám kúpim si ju možno keď budem na výške.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, krásný! :)My jsme si nedávno taky pořídili kočičku-Nelinku a je to sranda. Sledovat ji je lepší než telka :))
    not-a-perfect-girl

    OdpovědětVymazat
  4. ten je sladkej. Já chci takyyyyyyyyyyyyyy

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhernej, gratuluju! Taky jsem dlouho loudila až jsme loni pořídili kocourka a pak od té doby až do před týdne jsem loudila znovu, tak má teď čerstvě novou kámošku, ale zatím z ní moc nadšený není...

    OdpovědětVymazat
  6. Rozkošný kocourek, a to jméno! Jistá podobnost tam je :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. Sheldon je naprosto rozkosny!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný kocourek, taky mám jednoho doma - Ragdolla Macchiata, ale byl to boj - dlouho jsem přítele přemlouvala. Teď je to člen rodiny a nedáme na něj dopustit.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je nádherný!
    (Jenom ho neper na víc než na 30, jinak se ti srazí... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. uzasny je! vyzera ako moja Salmuska, len tak 10x mensi :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...